04.08.2008 19:59

Balónky a Zima

Dokončil jsem další dva animované stripy. Tyhle jednoduché animace mě baví , ale bohužel se mi málokdy povedou hned napoprvé. Většinou je dobrá až třetí nebo čtvrtá verze, takže každý strip mi trvá dost dlouho. Můj přítel Shane, který se stará o Mourrisonovy stránky, se mě ptal, v jakém programu animace vytvářím. Tedy - používám Adobe Photoshop. A dodatek: zaregistroval jsem web na toplistu, takže tu přibylo malé počítadlo návštěv. Hlavně, aby byly ty návštěvy :)) 

—————

Zpět


 Truchlivý hrdina

Jsem skutečně vyjímečným komiksovým hrdinou? Nejsem spíš obyčejným komiksovým zbabělcem? Ach jo.


Tuto stránku můžete 

Sdílet na Facebooku 

nebo kliknout na

 

 


Znáte příběhy mýho kámoše Mourrisona? Taky tam hraju. Baví mě to, jen ty honoráře by mohly bejt vyšší.

Stačí kliknout na ikonku...Mourrison


A taky se podívejte na stránky ábíčka. Tam vycházím každých 14 dní, mám tam pronajmuté 2+1, čili celkem 3 obrázky v jednom stripu.


Osobní www stránky autora jsou k nahlédnutí zde.